Esteu aquí

Col·locada l'estructura de la futura escala mecànica del carrer Baltasar d'Espanya

20/02/2020 - Mobilitat

Les obres d'instal·lació de l'escala mecànica del carrer de Baltasar d'Espanya continuen endavant després que el dijous 20 de febrer s'hagi dut a terme la col·locació de l'estructura de la futura escala. Uns treballs de gran espectacularitat que s'han executat al llarg de tot el matí.

L'estructura de l'escala mecànica ha arribat transportada en un tràiler. Al carrer de Baltasar d'Espanya, una grua de grans dimensions ha agafat l'escala i l'ha transportat fins a la cruïlla amb el passeig del Canal, per a la seva col·locació a l'espai on funcionarà.

La futura escala mecànica del carrer de Baltasar d'Espanya serà de pujada i baixada i permetrà als vianants salvar el desnivell existent. El projecte, que executa l'Ajuntament de Sant Joan Despí, preveu la instal·lació de l'escala mecànica en un dels extrems i el manteniment d'un tram d'escales central per poder pujar a peu.

La instal·lació de l'escala mecànica al carrer de Baltasar d'Espanya amb el passeig del Canal té com a objectiu afavorir la mobilitat d'aquest entorn i l'accés a l'estació de Rodalies.

Mentre duren les obres, la connexió entre el carrer Rius i Taulet i el passeig del Canal es pot fer pels carrers paral·lels, com ara el passeig Maluquer o el carrer Cor de la Flora.